بازگشت

کفپوش صنعتی (اپوکسی و پلی یورتان)

در این بخش از وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و تولید مبلمان اداری پادایران با ما همراه باشید تا با انواع کفپوش صنعتی از جمله اپوکسی و پلی یورتان و کاربرد آن‌ها در معماری داخلی اداری آشنا شوید.

ویژگی های کفپوش صنعتی

این نوع پوشش‌های کف به دلیل عدم ایجاد سر خوردگی و آلودگی بر روی سطح، امنیت بالاتری را در محیط های صنعتی و کاری برای کارکنان فراهم می آورند.

همچنین آن‌ها دارای شرایط نگهداری ساده‌تر و بهره‌برداری آسان‌تری نسبت به کفپوش‌های سنتی مانند سیمان و کاشی و غیره هستند.

به طور کلی کفپوش صنعتی دارای مقاومت در برابر خش پذیری، مکانیکی و طول عمر بالا می‌باشند.

پیشنهاد مطالعه: در مورد کفپوش آلومینیومی چه می‌دانید؟

انواع پوشش کف صنعتی

انواع کفپوش صنعتی عبارتند از:

کفپوش‌های آنتی استاتیک، کفپوش های ضد خش و ضد سایش و ضد اسید و کفپوش‌های بهداشتی و دیگر موارد. این تنوع بالا باعث استفاده روز افزون از این نوع پوشش ها برای کف شده است.

کفپوش صنعتی آنتی استاتیک

کفپوش صنعتی آنتی استاتیک به دو گروه اپوکسی و پلی یورتان تقسیم می‌شوند. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، این نوع کفپوش ها خلاف جریان الکتریسیته ساکن بوده و در واقع آن‌ها
رسانا هستند.

بنابراین با به وجود آمدن الکتریسیته ساکن بر روی آن‌ها، جریان سریعا به نقاط دیگر هدایت می‌شود. نام دیگر این نوع کفپوش‌ها، کفپوش ضد جرقه است.

به منظور آشنایی با سایر انواع پوشش‌های کف و همچنین دیوار پوش‌های مناسب برای محیط اداری و ساختمان های تجاری می توانید به صفحه طراحی های داخلی در وب سایت پادایران مراجعه کنید.

در آپارات پادایران، لینکدین، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیز با شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و تولید مبلمان اداری پادایران همراه باشید تا از جدیدترین ایده ها در حوزه طراحی محیط اداری و کاری آگاه شوید.

close
فهرست مطالب