بازگشت

۲۱/مهر/۱۳۹۹

اشتراک گذاری

ایونت دوستانه | 13 تیر ماه 1399

دومین ایونت شرکت پادایران از سلسله دورهمی های ما در تابستان ۱۳۹۹ برگزار شد. در این ایونت جمعی از دوستان شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران که سال ها در کنار ما بوده و هستند به عنوان مهمان حضور به هم رسانیدند.

شرکت کننده ها در دومین ایونت شرکت پادایران

این دورهمی افتتاحیه و دومین ایونت پادایران در تابستان سال ۱۳۹۹ رسما بزرگترین ایونت در مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران و شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران هم بود.

مراسم از ساعت ۵ عصر یک روز گرم تیر ماه شروع شد و تا ساعت ۹ شب ادامه داشت. در این عصر دلچسب تابستانی فرصت دیدار مجدد برخی از این دوستان دیرین در شرایطی که به واسطه شیوع و همه گیری کرونا مدت ها از دیدارشان محروم بودیم، فرصتی بود مغتنیم.

برای ما شادی دیدار این عزیزان در کنار دریافت نظرات مثبت و محبت آمیز از این میهمانان که عمدتا از متخصصین و افراد نام آور در حوزه های مختلف بوده و هستند، دو چندان بود.

پادایران در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی مخلف همچون اینستاگرام ، لینکدین ، یوتیوب ، آپارات ، توییتر و غیره با ما همراه باشید تا علاوه بر اخبار پادایران ، از جدیدترین طراحی ها و ایده ها در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی اداری نیز آگاه شوید.

همچنین می توانید از طریق شماره های تماس در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان پادایران در ارتباط باشید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

با تشکر از همراهی شما با شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران

close