بازگشت

۰۱/بهمن/۱۳۹۹

اشتراک گذاری

بررسی محل کار در آمریكا در سال 2020

در این مقاله از وب سایت پادایرانمرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” با ما همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد محل کار اداری و به طور خاص محل کار در آمریکا در سال ۲۰۲۰ آشنا شوید.

تحقیقات موسسه جنسلر در خصوص محل کار در آمریکا

طبق بررسی هایی که در موسسه تحقیقات جنسلر انجام شده، مشخص شده است که کارمندان آمریکایی خواستار این هستند که ضمن حفظ مزایایی مانند انعطاف پذیری و دسترسی به حریم خصوصی که هنگام کار در خانه از آن بهره مند شده اند، به محل کار خود نیز بازگردند.

بررسی محل کار در آمریكا در سال 2020 در بلاگ پادایران مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران

زمانی که نظرسنجی سال ۲۰۲۰ جنسلر در ایالات متحده در خصوص ویژگی های محل کار در آمریکا انجام شد، کارمندان حداقل شش ماه در خانه کار کرده بودند.

با اطلاع از این تجربه، بسیاری از کارمندان ایالات متحده انتظارات در حال تکامل خود را از آینده کار و محل کار فیزیکی ابراز داشتند.

محل کار در آمریکا بعد از دوران دورکاری

وقتی به آینده نگاه می کنیم، داده های ما به ما کمک می کند تا دریابیم که چگونه کارفرمایان و محل کار می توانند به بهترین شکل از کارمندان در آینده و پس از همه گیری حمایت کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله ویژگی های محل کار در بریتانیا از بلاگ پادایران ” مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” را نیز مطالعه کنید.

کارمندان دفترکار را برای بهره وری بیش تر و خانه را نیز برای راحتی و امنیت آن انتخاب می کنند؛ بنابراین یک مدل ترکیبی به تعادل هر دو کمک خواهد کرد.

مهم ترین استراتژی ها برای محل کار اداری

موفق ترین استراتژی های محل کار اداری که نظر کارمندان را به خود جلب می کند آن هایی هستند که به کارمندان توانایی انتخاب اینکه چه کاری برای آن ها بهتر است، را می دهد.

بیشتر کارمندان به دلیل سیاست های شرکت خود و یا دولت در سناریوی کار فعلی خود هستند.

اما برای کسانی که توانایی انتخاب محل کار اداری را دارند، گروهی که در حال حاضر ترجیح می دهند به دفترکار برگردند، این کار را انجام خواهند داد چرا که در آنجا بیشترین بازده را دارند.

شرایط دورکاری با شیوع کویید ۱۹

کسانی که بیشتر یا تمام وقت در خانه کار می کنند این کار را به دلیل نگرانی از بیماری کووید-۱۹ و سایر عواملی که به آسایش و راحتی آن ها مربوط می شود، انجام می دهند.

این امر نشان دهنده ی مزایای کار و زندگی در شرایط کار در خانه است.

محل کار آمریکا و ویژگی های محل کار اداری در سال 2020

کسانی که قبلاً تجربه ی یک مدل کار ترکیبی را داشته اند، به مزایای مثبت آن یعنی خلاقیت، حل مسئله و روابط تیمی اشاره کرده اند.

داده های نظرسنجی جنسلر درخصوص محل کار اداری و محل کار آمریکا نشان می دهد که مزایای یک مدل کار ترکیبی به سرعت در حال ظهور هستند.

این گفته براساس ورودی ۱۹٪ از کارمندان است که قبلاً بخشی از کار خود را در اداره و بخشی دیگر را در خانه انجام می داده اند.

این نیروی کار ترکیبی دارای مزایای مثبتی از جمله افزایش خلاقیت، بهره وری و کیفیت روابط می باشند.

روش کار نظرسنجی محل کار آمریکا در تابستان / پاییز ۲۰۲۰

این نظرسنجی از ۲۳۰۰+ کارمند آمریکایی و از طریق نظرسنجی ناشناس و مبتنی بر پنل برای بررسی محل کار در آمریکا ، از ۲۲ ژوئیه تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۰ انجام شد.

این کارمندان باید قبل از همه گیری کووید-۱۹ در یک محیط اداری کار کرده باشند. در زمان جمع آوری اطلاعات، پاسخ دهندگان در سناریوهای مختلف کار می کردند از جمله: تمام وقت در خانه، نیمه وقت در دفترکار (مدل کار ترکیبی) و تمام وقت در دفترکار.

پاسخ دهندگان به طور مساوی در ۱۰ صنعت توزیع شده بودند و شامل طیف گسترده ای از سِمت ها، نقش ها، سن ها و مکان های جغرافیایی مختلفی در سراسر ایالات متحده می شدند.

برای ارجاع، پاسخ دهندگان در گروه های نسلی زیر دسته بندی شده بودند: نسل های Z و هزاره (۱۸ تا ۳۹ سال)، نسل X (40–۵۴) و کودکان نسل انفجار (بیبی بومر) (۵۵ سال به بالا).

در شبکه های اجتماعی نیز با پادایران ” مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” همراه باشید تا با جدیدترین مدل ها و طراحی های محل کار اداری در سراسر دنیا آشنا شوید.

منبع : gensler

close