بازگشت

آرمان سبز آدینه |1399

طراحی، تولید و تجهیز مبلمان اداری شرکت آرمان سبز آدینه

طراحی داخلی و طراحی و تولید مبلمان اداری شرکت آرمان سبز آدینه توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران.

شرکت آرمان سبز آدینه، یک شرکت بزرگ در زمینه تهیه و تولید نهاده ها و محصولات کشاورزی و باغبانی است که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را شروع کرده است. پروژه ساخت دفتر مرکزی این شرکت در خیابان شیخ بهایی شهر تهران در اواخر سال ۱۳۹۹ به اتمام رسید و همزمان با پیشرفت بخش های نهایی این ساختمان، طراحی داخلی و طراحی و تولید مبلمان اداری این شرکت تماما به شرکت پادایران واگذار شد.

جزئیات طراحی داخلی این پروژه

در طراحی این پروژه آرمان سبز آدینه علاوه بر شرایط قبلی، به دلیل الزام زمانی کارفرما برای تخلیه دفاتر پراکنده این شرکت در ساختمان های متعدد و تجمیع همه فعالیت های سازمان در دفتر مرکزی جدید، محدودیت های زمانی هم می بایست در نظر گرفته میشد.

ساختمان مرکزی گروه آرمان سبز آدینه در ۷ طبقه و متراژ تقریبی ۱۸۰۰ متر مربع، یکی از پروژه های انجام شده در سال ۱۴۰۰ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران بود.

چالش های اجرای این پروژه در شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

چالش اصلی این پروژه، گستردگی فعالیت های این هولدینگ بود که هرکدام هویت سازمانی، علایق و احتیاجات و ضرورت های متفاوتی داشتند و لازم بود تا برای بخش های مختلف این سازمان طراحی ها و محصولات متفاوتی ارائه شود. درعین اینکه می بایست یکپارچگی سازمانی هم رعایت میشد.

همچنین همنشینی بخش های مختلف کاری این سازمان که ترکیبی از فضاهای کاری اشتراکی، اتاق های اختصاصی، فضاهای عمومی و اختصاصی بود، پیچیدگی های طراحی داخلی و طراحی و تولید مبلمان اداری را در این پروژه بیشتر می کرد.

طراحی مبلمان اداری آرمان سبز آدینه در پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه های طراحی داخلی و اداری انجام شده توسط تیم پادایران به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

پلان

close