بازگشت

سپاهان باتری |1400

طراحی و تولید مبلمان اداری شرکت صنعتی سپاهان باتری

طراحی و تولید مبلمان اداری دفتر مرکزی شرکت صنعتی سپاهان باتری یکی دیگر از پروژه های انجام شده توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران در سال ۱۴۰۰ است.

در این پروژه ما با ساختمانی طرف بودیم که از عناصری مثل نمای آجری و پنجره های بزرگ در معماری ساختمان بهره می برد. همچنین غلبه رنگ خاکستری روشن در بخش های داخلی، بخش دیگری از هویت این ساختمان را شکل داده بود.

در قدم اول احتیاجات کارفرما بر اساس تقسیم بندی های فضای کار و نحوه گردش کار و پرسنل بررسی شد. علاوه بر این با توجه به وجود پنجره های بزرگ و دیده شدن بخش هایی از نمای آجری ساختمان، ما را مجاب کرد که در رنگ بندی مبلمان اداری می بایست از خانواده های رنگی مشابه نمای ساختمان در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر استفاده کنیم.

در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و لینکدین و غیره با شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران همراه باشید با جدیدترین ایده های موجود در زمینه طراحی داخلی و تولید مبلمان اداری آشنا شوید.

چالش های اجرای این پروژه در شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

استفاده از پنجره های بزرگ باعث شده تا نور طبیعی بسیار مناسبی در تمام بخش های ساختمان وجود داشته باشد. بنابراین ما در بخش بندی های فضاهای داخلی هم برای استفاده از این نور طبیعی هم برای ایجاد هارمونی بیشتر با پنجره های شیشه ای بزرگ ساختمان، از شیشه در جدا کننده های بین افراد در میزهای کارگروهی و پارتیشن اداری استفاده شده در بخش های مختلف استفاده کردیم.

این پروژه طراحی و تولید مبلمان اداری هم در تابستان ۱۴۰۰ و با موفقیت توسط طراحان پادایران به سرانجام رسید.

برای مشاهده سایر پروژه های طراحی داخلی و دکوراسیون اداری انجام شده توسط ارائه دهنده ورک استایل پادایران به صفحه پروژه ها در وب سایت ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

پلان

close