بازگشت

ساختمان اداری موزه هنرهای معاصر | 1399

طراح

شرکت رواق

رواق شرکتی در زمینه طراحی است که با ارائه خدمات مشاوره و ارائه راه‌حل‌های طراحی اختصاصی و سفارشی برای مشتریان خود، به انواع مختلف صنایع خدمات می‌دهد.

اجرا و پیاده سازی طراحی مبلمان اداری در بخشی از ساختمان اداری موزه هنرهای معاصر ایران از سوی شرکت طراحی تجهیزات اداری پادایران.

پروژه موزه هنرهای معاصر پادایران

موزه هنرهای معاصر تهران از سوی کامران دیبا در ۱۳۵۶ ساخته شد. سبک معماری مدرن و الهام از بادگیرهای کویری، این بنا را به یکی از شاخص‌ترین آثار معماری معاصر ایران بدل کرده است. طراحی مبلمان اداری بخشی از ساختمان اداری موزه هنرهای معاصر در ۱۳۹۹، به شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران واگذار شد. پادایران، پروژه موزه هنرهای معاصر را با تاکید بر حفظ اصالت و ساختارهای معماری این بنا، طراحی و اجرا کرد.

ویژگی های پروژه موزه هنرهای معاصر پادایران

  • استفاده از رنگ‌های روشن
  • بافت و نقش و نگار مشابه چوب
  • بهره‌مندی از حجم‌های بزرگ
  • پرهیز در استفاده از خطوط و بافت‌های اضافی در طراحی محصول
  • رعایت بهره‌گیری از رنگ‌های جذاب برگرفته از طبیعت
  • استفاده درست و به جا از فلسفه فضاهای کار باز

چالش‌های این پروژه

تطابق طرح و رنگ میزهای کاری با بخشی از نمای سیمانی داخلی ساختمان و حفظ سادگی و کاربردی بودن محصولات از چالش‌های این پروژه بودند.

جزئیات پروژه موزه هنرهای معاصر پادایران

پروژه موزه‌ هنرهای معاصر در سال ۱۳۹۹، با همکاری شرکت رواق، در ۲۵۰ متر مربع و در بخشی از ساختمان اداری، اجرا و پیاده‌سازی شد.

استفاده از رنگ‌های روشن، بافت و نقش و نگار مشابه چوب، بهره‌مندی از حجم‌های بزرگ، پرهیز در استفاده از خطوط و بافت‌های اضافی در طراحی محصول، رعایت بهره‌گیری از رنگ‌های جذاب برگرفته از طبیعت و استفاده درست و به جا از فلسفه فضاهای کار باز همچون استفاده از MDF طرح چوب نووا با رنگ سفید همراه با پایه‌ها و صفحات ضخیم ۵ سانتی‌متری، بهره‌گیری از کمد دورتا با درهای لولایی، میزهای کنفرانس با پایه‌های فلزی، میز کنفرانس ۴پایه با استراکچر آهنی و میزهای کارگروهی از جمله اصولی بودند که در این پروژه مورد توجه قرار گرفتند.

شرکت پادایران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ مبلمان اداری کشور، با نیم قرن تجربه و سابقه درخشان در مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های مطرح کشور، همراه با مطرح‌ترین شرکای تجاری، توانسته است سهم به سزایی از بازار داخلی مبلمان اداری را به خود اختصاص دهد. با مراجعه به سایت پادایران، می‌توانید با تمامی محصولات این مجموعه آشنا شوید.

با بازدید از نمایشگاه و فروشگاه لوازم اداری پادایران می‌توانید از نزدیک شاهد محصولات داخلی و وارداتی پادایران باشید. 


اشتراک گذاری

close