بازگشت

بانک کارآفرین | 1400

طراح

شرکت پادایران

پادایران “مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران” نزدیک به نیم قرن پیش و با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن در محیطی پویا و مبتنی بر دانش روز و با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید.

بانک کارآفرین، یکی از مجموعه‌های بانک‌های خصوصی در ایران است. این بانک فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در چارچوب موسسه اعتباری غیر بانکی تحت عنوان شرکت اعتباری کارآفرینان آغاز کرد.

معرفی پروژه بانک کارآفرین

افتخار همکاری با بانک کارآفرین برای دومین بار برای پادایران رقم خورد و طراحی و تولید مبلمان اداری ساختمان ستادی تابان آغاز شد. این پروژه در پنج واحد در مجموع ۲۵۰۰ متر مربع واقع در خیابان جردن، در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران به اتمام رسید.

ویژگی های طراحی این پروژه

در طراحی مبلمان اداری این پروژه سعی شده در جهت کمک به گرافیک محیطی و هویت بصری این سازمان از پارتیشن تکجداره رنگی، همسو با رنگ سازمانی مجموعه در طبقات استفاده شود.

همچنین طراحی اتاق جلسات و انتخاب میز کنفرانسی که توانایی استفاده برای کاربری‌های متفاوت و برگزاری جلسات آنلاین و آفلاین با رده‌های سازمانی مختلف را داشته باشد نیز از دیگر چالش‌های ما در این ساختمان بود. که در راستای بالا بردن بهره‌وری و کاربردی بودن این میز کنفرانس اداری از تجهیزات سمعی و بصری توکار برای هر کاربر طراحی و اجرا شد.

جزئیات پروژه بانک کارآفرین

  • طراحی و اجرا در پنج واحد در مجموع ۲۵۰۰ متر مربع
  • استفاده از پارتیشن با فریم MDF
  • تعبیه تاسیسات الکتریکال در قرنیز کمدها
  • استفاده از پارتیشن کوتاه برای تعبیه راهرو و حفظ ماهیت فضای باز اداری
  • استفاده از رنگ‌های طوسی (قدرت تصمیم گیری افراد را در جلسات کاری را افزایش میدهد)

محصولات به کار رفته در پروژه بانک کارآفرین

محصولات مبلمان اداری پروژه بانک کارآفرین به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:
پروژه بانک کارآفرین سال ۱۳۹۹

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

close