بازگشت

۱۲/فروردین/۱۴۰۳

اشتراک گذاری

طراحی و تولید تجهیزات اداری | انواع تجهیزات اداری مدرن 2021

طراحی و تولید تجهیزات اداری یکی از نیازمند‌های مهم روز جامعه است. برای تامین این خواسته شرکت پادیران از سال ۱۳۵۳ شروع به فعالیت نمود و سعی در ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات اداری به هموطنان عزیز دارد. برای این هدف، از ابتدای شکل‌گیری شرکت ما استانداردهای روشن و مشخصی را برای ارزیابی عملکرد و محصولات تولید شده خود تعریف نمود.

استانداردهای طراحی و تولید تجهیزات اداری

ماموریت پادایران، جبران خلاء موجود در بخش تجهیز صنعت مبلمان اداری کشور در گروه مخاطبین پریمیوم است. این فقدان پیش از این توسط مبلمان وارداتی و یا معدود کارگاه‌های سفارشی‌ساز تامین می‌شد. با این حال، قیمت بالا، مدت زمان طولانی تحویل و کیفیت نامناسب، موجب شد تا مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران، با فراهم کردن بستر مساعد و همکاری با تامین‌کنندگان تصمیم به ورود به صحنه گرفت.

‌به واقع، پادایران یک برند و مجموعه ارائه‌دهنده راهکارهای بدیعانه در زمینه مبلمان و تجهیزات مدرن اداری و ارضای خواسته‌های بلندپروازانه و جسورانه کارفرمایان است. در پادیران برای ارائه بهترین محصولات و افزایش کیفیت نهایی، تمام سعی خود را در راستای کسب درکی صحیح ملزومات فضاهای اداری به کار می‌بریم. تمرکز ما در پادیران متوجه کانسپت‌های «ورک استایل» و «محیط کاری» است.

مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی و تولید تجهیزات اداری مورد توجه قرار گیرد، شامل طراحی زیبا، ارگونومیک و منحصر به فرد، در عین پیروی از ترندهای روز معماری داخلی و دیزاین اتاق مدیریت است. این موارد با وجود ساده به نظر رسیدن، در مقام اجرا دارای پیچیدگی‌های خاصی هستند.

به همین دلیل علاوه بر طراحی، تولید تجهیزات اداری و دکوراسیون داخلی توسط متخصصان امر صورت پذیرد. ما برای نیل به این مقصود به صورت گسترده از رهنمودهای نخبگان آکادمیک و معماران برجسته بهره می‌بریم.

تجهیزات و مبلمان اداری چیست؟

وقتی از طراحی و تولید مبلمان اداری صحبت می‌کنیم، منظورمان تنها فرنیچر (مبلمان اداری)، دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های محیطی نیست. بلکه توجه به تفاوت‌های کاربری و ماهوی تجهیزات اداری هم حائز توجه می‌باشد. مهم‌ترین انواع محصولاتی که ما در پادایران ارائه می‌کنیم، شامل موارد زیر است:

_ میز کنفرانس

_ ست مدیریت و میز مدیریت

_ میز کارشناسی

_ پارتیشن اداری

_ میزهای کارگروهی

_ مبل و صندلی اداری

_ میز رسپشن و انواع کانتر اداری

_ کمد اداری و کتابخانه

علاوه بر آن، پادیران آماده طراحی و تولید انواع کفپوش‌ها، اجرای نورپردازی محیطی، و حتی اکسسوری‌ها از قبیل پرده، گل و گیاه و دیگر اجزای دکوراسیون اداری است.

طراحی و تولید تجهیزات اداری

خدمات کارخانه طراحی و تولید تجهیزات اداری

در طراحی و تولید تجهیزات اداری نکات خاصی هست که باید همیشه در نظر گرفته شوند. با رعایت این نکات می‌توان انتظار داشت که راندمان کاری شرکت رشد کرده، محیطی دلچسب و مناسب برای انجام وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع را به دست آوریم. اما این موضوع جز دیزاین مناسب، باید کیفیت ساخت محصولات و تجهیزات نیز تجلی پیدا کند.

امروزه تجهیزات اداری مدرن با استفاده از مصالح نوآورانه‌ای همچون کورین، استیل ام دی اف در کنار متریال کلاسیک اعم از چوب و شیشه طراحی و تولید می‌شود. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی و تولید تجهیزات اداری باید به این نکته نیز توجه نمود که چه مراحل تولید و عملیات و اجرا بهتر است توسط یک شرکت تخصصی انجام پذیرد.

همچنین طراحی و تولید تجهیزات اداری باید برای هر محیط و برند، به صورت اختصاصی انجام پذیرد. دلیل این امر همان طور که به آن اشاره شد، بهینه‌سازی محیط با توجه به نیازهای شرکت است. به عنوان مثال در برخی از شرکت‌ها ما نیازمند افزایش حریم خصوصی و تمرکز کارکنان حین کار هستیم؛ در حالی که در برخی شرکت‌های دیگر اهمیت و تاکید بیشتر بر تعامل و همکاری گروهی است.

علاوه بر آن تجهیزات حیطه‌های کاری مختلف با یکدیگر متفاوت است. در حالی که برخی شرکت‌ها ممکن است نیازمند فضای کافی برای نگهداری فایل‌ها و اسناد و دسترسی پذیری بیشینه به آ‌ن‌ها باشند، برخی دیگر ممکن است چنین نیازهایی نداشته باشند.

فرآیند طراحی و تولید تجهیزات اداری

به شکل کلی در پادایران فرایند عملیاتی طراحی و تولید تجهیزات اداری توسط ما باید با تماس شما آغاز شود. پس از تعیین وقت و ارزیابی‌های حضوری اولیه از محیط، به شما حدود قیمتی برای اجرای پروژه مد نظر شما اعلام می‌شود. این هزینه بر اساس ساختار شکست کار تدوین شده و برآورد تعرفه در هر قسمت به وضوح تعیین می‌گردد.

به عنوان مثال، هزینه‌ای که برای رندر اولیه سه بعدی از پروژه آماده می‌گردد، ارتباطی با بقیه قسمت‌های عملیاتی نداشته و صرفا مختص به این مرحله می‌باشد. در صورت توافق بر سر دیزاین مد نظر، کار اجرایی با تولید، و سپس نصب کلید خواهد خورد. لام به ذکر است که لطفا در این موضوع به چند نکته مهم عنایت کافی داشته باشید.

_ نخست، متغیر بودن هزینه‌های تولید با توجه به نوسانات قیمتی مواد اولیه است. بنابراین ممکن است هزینه‌های نهایی با برآورد اولیه مغایرت داشته باشند.

_ دوم بحث هزینه‌های دیزاین در طراحی و تولید تجهیزات اداری است. برخی ممکن است این تخصص را به عنوان یک عامل ارزش آفرین شناسایی نکنند. خطاب به این عزیزان باید گفت که سرمایه‌گذاری روی دیزاین و معماری داخلی اداری در حال حاضر از بدیهیات شرکت‌های معتبر در تمامی جهان به شمار می‌رود.

چنین کاری نیازمند بهره‌گیری از بهترین و متخصص‌ترین دیزاینرها و طراحان در دسترس است. بدیهی است که برای چنین امری نیازمند تخصیص هزینه مناسب خواهد بود.

طراح و تولیدکننده انواع تجهیزات اداری

تجهیزات اداری مدرن

در امر تصمیم گیری برای طراحی و تولید تجهیزات اداری یکی از مراحل بسیار جذاب برای کارفرمایان و ما، انتخاب سبک طراحی مد نظر و مناسب برای سازمان شماست. در مقاله معماری داخلی اداری، به تفصیل در مورد سبک‌های اداری محبوب و مشهور صحبت کرده‌ایم. به صورت کلی باید گفت طراحی و تولید تجهیزات اداری در چند سبک اصلی دسته بندی می‌شود.

این دسته بندی‌ها شامل طراحی مدرن، کلاسیک و فانتزی است. سبک مدرن، سبکی است که در قرن بیستم پدیدار شده و اساس فلسفه طراحی در آن، هر چه بیشتر کاربردی کردن تجهیزات و مبلمان محیطی است.

تجهیزات اداری کلاسیک

در سوی مقابل، مبلمان و تجهیزات کلاسیک قرار دارد. این سبک هم میان کارفرمایان ایرانی به دلیل رسمیت و کاریزمایی که دارد، محبوبیت زیادی در خرید مبلمان اداری داراست. البته اجرای باکیفیت این سبک، نسبت به متوسط سبکهای مدرن عادی، هزینه بیشتری را طلب خواهد کرد.

تجهیزات اداری ایتالیایی

یکی از کشورهای صاحب سبک در دیزاین و معماری، کشور ایتالیاست. وقتی صحبت از طراحی و تولید تجهیزات اداری به سبک ایتالیایی صحبت می‌کنیم، منظور ما می‌تواند اشاره به دیزاین‌های مدرن برخاسته از این کشور هم باشد. نمونه‌هایی از این مبلمان و فرنیچرها را می‌توانید در همین وب سایت ملاحظه کنید.

تجهیزات اداری فانتزی

در اینجا بد نیست تا به یکی از دسته‌های محبوب در دکوراسیون داخلی اداری اشاره کنیم. این دسته مبلمان و تجهیزات اداری فانتزی هستند. این دسته در حقیقت از زیرشاخه‌های طراحی مدرن محسوب می‌شوند. با این حال به دلیل تفاوت‌های چشم‌گیر در اجرا و المان‌ها و موتیف‌های تشکیل دهنده به این نحو معرفی و شناخته می‌شوند.

کارخانه تولیدی تجهیزات اداری در تهران

طراحی و تولید تجهیزات اداری ابعاد زیادی دارد که در این یادداشت امکان پرداخت به تمامی آن‌ها مقدور نیست. در واقع نیازی هم نیست که همه مردم در این رابطه اطلاعات زیادی داشته باشند. تنها کافیست که با بهترین ارائه‌دهنده‌ی خدمات طراحی و تولید تجهیزات اداری تماس و به کارنامه و توانایی‌های آن‌ها اعتماد کنید.

ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که پادایران همین شرکت است. شما می‌توانید از قسمت کاتالوگ نمونه‌ کارهای ما را ملاحظه کنید. همچنین مشاوره دکوراسیون اداری در پادایران به صورت رایگان ارائه می‌شود. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول
طراحی و تولید تجهیزات اداری چند مرحله است؟

طراحی و تولید تجهیزات اداری در پادایران بر مبنای سلیقه و خواسته شخص کارفرما پیش می‌رود. در واقع پادایران قصد دارد طراحی و تولید تجهیزات و لوازم اداری را با شخصی سازی محصولات برای شما پیش ببرد. پس از اینکه ایده‌های شما دریافت شدند، پتانسیل‌های محیط اداری بررسی می‌شوند. سپس طرح اولیه و طرح‌های نهایی و انتخابی ارائه می‌شوند. همچنین در مورد سبک، ابعاد، متریال، رنگ و تمامی ویژگی‌های دیگر محصولات نظر شما در اولویت قرار دارد.

طراحی و تولید تجهیزات اداری در پادایران با الهام از چه سبک هایی انجام می شود؟

تیم پادایران با الهام از جدیدترین مدل‌های روز اروپا و آمریکا اقدام به طراحی لوازم اداری می‌کند. در اولویت اول کارایی و راحتی تجهیزات و در اولویت دوم ظاهر و منحصربفرد بودن تجهیزات قرار دارند. با توجه به خواسته و نیاز شما، ما از سبک‌های کلاسیک تا مدرن را پوشش می‌دهیم تا برای تمامی سلایق یک ایده جدید و نو داشته باشیم.

هزینه طراحی و تولید تجهیزات اداری چگونه محاسبه می شود؟

همان طور که می‌دانید پادایران علاوه بر محصولات ویژه خود که تا کنون از آن‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی رونمایی کرده است، محصولاتی مطابق با خواسته شما نیز تولید می‌کند. در واقع با هر بودجه‌ای می‌توانید طراحی و تولید تجهیزات یونیک و منحصربفرد خود را به ما بسپارید. برای اطلاع از هزینه‌های طراحی و ساخت لوازم اداری، با واتساپ پادایران در تماس باشید.

طراح و تولیدکننده انواع تجهیزات اداری

close