بازگشت

۳۰/دی/۱۴۰۲

اشتراک گذاری

هزینه طراحی داخلی اداری چقدر است؟

زیبایی فضای محیط کار و تاثیری که بر روی مراجعین یک مجموعه می‌گذارد، در یک طرف ماجرا قرار دارد. مشکلاتی که ممکن است برخی از افراد برای پرداخت هزینه‌های طراحی دکوراسیون داخلی اداری داشته باشند، در طرف دیگر ماجرا قرار می‌گیرد. بابت همین مساله امروز پادایران تصمیم دارد، در مورد قیمت و هزینه طراحی داخلی اداری اطلاعات دقیق‌تری را در اختیارتان بگذارد؛ پس با ما همراه باشید.

هزینه طراحی داخلی اداری 

برای بررسی دقیق‌تر هزینه طراحی دکوراسیون داخلی مستلزم این است که با جزییات بیشتری وارد شوید. وجود جزییات کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید قیمت نهایی کار تمام شده را برآورد کنید. البته این را در نظر داشته باشید که هر چقدر طراحی دفتر کار به صورت دقیق و حساب شده‌تر باشد، می‌تواند بر روی روند کار و میزان درآمد زایی تان تاثیر بگذارد.

به همین دلیل انجام این کار فقط یک هزینه اضافه نیست؛ بلکه یک سرمایه‌گذاری پنهان است که می تواند بر روی افزایش درصد بهره‌وری پرسنل و میزان درآمدزایی تاثیر مثبت داشته باشد. چرا که این کار همچون ست یکدست پرسنل در محیط کار به خوبی نتیجه خودش را نشان داده است. در نتیجه مشاوران فروش یکی از راهکارهایی که برای پیشرفت مالی و برندسازی یک مجموعه ارائه می‌دهند، داشتن یک دکوراسیون مناسب و به یادماندنی است.

این حرف به معنای خرج زیاد پول و هزینه های هنگفت نیست. الزما همیشه طراحی و تغییر دکوراسیون با قیمت بالا انجام نمی شود و روش های مختلفی دارد که می تواند روش تعیین قیمت آخر را متفاوت کند.

پیشنهاد مطالعه: جهت مشاوره قبل از خرید مبلمان اداری با کارشناسان ما در تماس باشید.

روش تعیین هزینه طراحی داخلی اداری

جدا از بحث هزینه‌های اجرای کار، هزینه مواد و متریال لازم برای بازسازی و طراحی داخلی اداری بر روی هزینه طراحی داخلی اداری اثر مستقیم دارند. عواملی که قیمت را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند، عبارتند از:

_ نوع متریال و مصالح مورد نیاز

_ مدت زمان انجام پروژه

_ امکانات و تجهیزات 

_ سبک طراحی 

_ نقشه داخلی

_ سبک نورپردازی

_ سبک نقاشی و رنگ‌آمیزی

_ نوع و مدل صندلی و مبلمان اداری

این موارد از اصلی‌ترین عواملی هستند که می‌توانند هزینه طراحی داخلی اداری را کمتر یا بیشتر کنند. وجود آن‌ها در هر پروژه بازسازی بسیار اهمیت دارد. بهترین کار این است که با گرفتن مشاوره رایگان و بررسی دقیق محیط و نوع خواسته‌تان هزینه نهایی را تخمین بزنید. البته مشاوران پادایران در این کار می‌توانند شما را به خوبی یاری دهند. شما میتوانید به صفحه “درخواست مشاوره” مراجعه کرده و اطلاهات خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

میز اداری مدرن در اتاق جلسات

عوامل اثرگذار در قیمت و هزینه طراحی داخلی اداری

شاید باورتان نشود، یکی از عواملی که می‌تواند بر روی قیمت اثر بگذارد، منطقه‌ای است که شرکت در آنجا مستقر شده است. عموما تفکر افراد بر این است که با توجه به منطقه قیمت ملک تجاری یا مسکونی متفاوت می‌شود، اما این موضوع در مورد تعمیرات و بازسازی دکوراسیون اداری هم اثر داشته است. در نتیجه هزینه طراحی داخلی اداری برای دو ملک در دو منطقه شمال و جنوب تهران با یک متراژ و یا مشخصات یکسان انجام شود، کاملا متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت اثر می‌گذارد، نوع طرح می‌تواند باشد. هر چقدر طرحی که مورد انتظارتان است، خاص و پیچیده‌تر باشد، می‌تواند هزینه را به همان نسبت افزایش دهد و زمان کار را طولانی‌تر کند.

هزینه طراحی داخلی اداری ؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

یادتان باشد که محیط کاری هر فرد خانه دوم اوست. داشتن حس رضایت از فضای کاری بر روی افزایش یا کاهش فشاره‌های روانی که ممکن است فرد تجربه کند، ارتباط مستقیم دارد. این موضوع می‌تواند بر روی خلق و خو و میزان بهره‌وری و روحیه کارمندان اثر بگذارد و اثرات  خودش را بر روی میزان سوددهی آینده شرکت به شدت نشان دهد.

بنابراین به همان میزان که افراد در خانه خود در کنار خانواده‌شان احساس رضایت  و آرامش دارند، باید به همان میزان در فضای کار امنیت و آرامش روانی را تجربه کنند. بدین ترتیب بهتر می‌توانند بر روی کار تمرکز داشته باشند. به همین دلیل سبک دکوراسیون و رنگ‌بندی فضای کاری می‌تواند در این زمینه یاری رسان فوق‌العاده‌ای برای مدیران تیزهوشی باشد.

پیشنهاد مطالعه: پادایران با بیش از ۵۰ سال تجربه در طراحی و تولید تجهیزات اداری مفتخر همراهی شما عزیزان است.

تعرفه و هزینه طراحی داخلی اداری چقدر است؟

هیچ وقت نمی‌توان هزینه دکوراسیون داخلی اداری را به صورت دقیق اعلام کرد؛ چرا که شیوه و سبک اجرا، عوامل اثرگذار و سایر مواردی که مرتبط با روش تعیین قیمت هستند، همگی می‌توانند هزینه‌های یک شرکت را با دیگری به کلی متفاوت کند. دلیل آن این است که انتظارت افراد با توجه به نوع خدماتی که قصد دارند دریافت کنند، به کلی متفاوت است. 

اجرای پروژه با توجه به بودجه و هزینه طراحی داخلی اداری

هیچ وقت بابت اینکه مواد و مصالح مورد نیاز تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارد، خود را نگران نکنید. قرار نیست همیشه سبک دکوراسیون دفتر کار خیلی عجیب با مخارج هنگفت انجام شود. برای این کار کافی است، بوجه‌ای که در توان شما است را از قبل تعیین و سپس اقدام کنید.

با اعلام سرمایه‌ای که دارید، از مشاوره طراحی داخلی راهنمایی بخواهید. البته همیشه سعی مشاوران این حوزه بر این است که با حداقل هزینه کارها را انجام دهند، تا در کوتاه‌ترین زمان شما را به آنچه دوست دارید، برسانند.

کلام آخر

محل کار شما خانه دوم شماست پس به همان اندازه که به زیبایی و شیک بودن دکوراسیون منزل‌تان اهمیت می‌‎دهید، به دکوراسیون محیط کارتان اهمیت دهید. حتی اگر طراحی آن خیلی ساده و کم هزینه ولی تمیز باشد!

به همین دلیل هزینه طراحی داخلی اداری دیگر هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است؛ چرا که داشتن امنیت روحی و روانی پرسنل می‌تواند بر روی بازدهی آنها در کار اثر بگذارد.

عواملی که می‌تواند قیمت نهایی کار را مشخص کند نوع متریال و مصالح مورد نیاز، مدت زمان انجام پروژه، امکانات و تجهیزات اداری ، سبک طراحی، نقشه داخلی، سبک نورپردازی، سبک نقاشی و رنگ‌آمیزی، نوع و مدل مبلمان و میز اداری مانند میز کنفرانس و میز مدیریت است.

همچنین منطقه‌ای که شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری در آن مستقر است، نیز روی قیمت هم اثر دارد. پادایران مفتخر است تا در زمینه طراحی داخلی اداری همراه شما باشد.

close