بازگشت

سرمایه گستر کران | 1400

طراح

شرکت سازه‌های پارچه‌ای دیبا

گروه دیبا، فعالیت‌های خود را در زمینه سازه‌های معماری، پل (پل طبیعت تهران یکی از شاخص‌ترین طراحی‌ها)، سازه‌های کابلی و کششی توسعه داد و توانست پیشرو صنعت سازه های غشایی در ایران باشد.

شرکت سرمایه گستر کران با تمرکز بر بخش Venture Capital و Private equity ایران به دنبال ایجاد ارزش‌های پایدار برای سرمایه‌گذاران، سهامداران و جامعه است. تیم کران با انجام تجزیه و تحلیل دقیق بازار طبق استانداردهای جهانی و با همکاری اثربخش با فعالین فضای سرمایه‌گذاری ایران به دنبال شناخت و خلق ارزش از فضای سرمایه‌گذاری خصوصی ایران است.

جزئیات پروژه سرمایه گستر کران

پروژه طراحی و تولید و تجهیز مبلمان اداری و پارتیشن های شرکت سرمایه گستر کران واقع در برج اداری شمیران سنتر، یکی از پروژه هایی بود که شرکت پادایران در سال ۱۴۰۰ و با همکاری شرکت دیبا انجام داد.

در این پروژه یکی از عناصر اصلی که میبایست در تمام بخش های پروژه و در تمام جزئیات مبلمان اداری رعایت میشد، رنگ اصلی و غالب در پروژه بود.

با توجه به ماهیت اصلی شغل کارفرما که فعالیت در حوزه های مالی است، میبایست در تمام بخش های کاری این پروژه از کمد بایگانی، فایلینگ، کتابخانه و کمد دیواری در حجم زیاد استفاده میشد. همچنین این بخش از مبلمان اداری میبایست به صورتی طراحی و تولید شود که حجم بصری زیادی را اشغال نکرده و در عین حال دکوراسیون اداری و انعطاف پذیری بالایی هم داشته باشد.

ویژگی های پروژه اداری شمیران سنتر

موقعیت جغرافیایی این دفتر که در یکی از طبقات بالای یک برج اداری در شمال تهران است این فرصت را فراهم می کرد تا در طراحی داخلی از نور طبیعی زیاد و چشم اندازهای جذاب نهایت استفاده را برد.

در نتیجه استفاده از پارتیشن‌های اداری شیشه ای با لت‌های بزرگ یکی از اصول طراحی این پروژه است. برای ایجاد هماهنگی و هارمونی بیشتر در طراحی اداری تصمیم گرفته شد که تمام پروفیل‌های آلومینیومی پارتیشن‌های اداری استفاده شده در این پروژه، با پوشش الکترواستاتیک در کارخانه پادایران رنگ شوند. به همین خاطر تم رنگی سبز سدری در راهرو مشاهده می شود که در کنار گیاهان به کار رفته به چشم‌نواز شدن شرکت کمک می کند.
از دیگر ویژگی‌های این پروژه، استفاده از کمدهایی است که در کنار پنجره‌ها نصب شده و با تعبیه محل نشستن به یک مبلمان منعطف برای برگزاری جلسات کاری کوتاه و استفاده از قابلیت های محیطی تبدیل شده اند.

همچنین با توجه به استفاده از میز کارگروهی و تعبیه این محصولات در اپن آفیس‌ها و احتمال افزایش نویز در محیط، ضمن استفاده از متریال آکوستیک در بخش‌های مختلف مبلمان اداری، اتاق‌های جداگانه‌ای هم برای انجام فعالیت‌های نیازمند به تمرکز و سکوت به صورت جداگانه طراحی گردید.

و در نهایت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران توانست محصولات مبلمان اداری متناسب با فضای اداری را پیشنهاد دهد و بتواند این پروژه را به خوبی به اتمام برساند.

محصولات به کار رفته در کران گستر

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close