بازگشت

غلات بان | 1401

طراحی و تولید مبلمان اداری برند غلات بان

شرکت غلات بان با هدف تولید و توزیع انواع روغن‌‎های خام، انواع کنجاله، نهاده‌های دامی و انواع غلات در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید و در سال ۱۴۰۱ تصمیم به طراحی و تجهیز مبلمان اداری گرفت. مساحت آن ۱۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه بوده که دکوراسیون اداری این شرکت توسط پادایران به اجرا درآمده است.

جزئیات پروژه غلات بان

شرکت غلات بان برای برگزاری جلسات و ایونت‌های خود نیازمند به میز کنفرانس با قابلیت مانیتور آسانسوری داشت. این میز باید طوری طراحی میشد که هم حس اختصاصی بودن فضا را به فرد منتقل میکرد و هم حس تعامل و همکاری را بین آن‌ها افزایش میداد؛ بنابراین شرکت پادایران علاوه بر میزهای کنفرانس، میزهای کارگروهی و کارشناسی را طوری طراحی کرد که این حس را به مخاطب القا کند.

همچنین میزهای کارگروهی، کارشناسی، میز کنفرانس، کانتر اداری به شکل منحصر به فردی طراحی شد که با یکدیگر همخوانی داشته باشد. مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی اداری پادایران به این شرکت، پیشنهاد شد که از میز کنفرانس الا و کانتر بلونی با شیشه دودی استفاده کنند که کارفرما نیز خوشبختانه از این موضوع بسیار استقبال نمود. پروژه غلات بان یکی از پروژه‌های بسیار با کیفیت شرکت پادایران است که در تمامی مراحل طراحی، تولید و اجرا محصولات مبلمان اداری در آن لحاظ شده است.

محصولات استفاده شده در این پروژه

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close