بازگشت

فوجی تک | 1396

طراح

آقای دکتر بهمن مهربانی

شرکت فوجی تک، یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی ایران در زمینه  آسانسور، پله برقی و پیاده روهای متحرک در جهان است. این شرکت فعالیت خود را از ژاپن آغاز کرد، اما در حال حاضر در بیش از ۲۰ کشور نمایندگی دارد که در حال حاضر یکی از نمایندگی‌های فوجی تک در سال ۱۳۹۶ پروژه طراحی و تولید تجهیزات و مبلمان اداری دفتر مرکزی خود را به ما سپرد.

جزئیات پروژه فوجی تک

همانطور که گفته شد پروژه فوجی تک در سال ۱۳۹۶ با متراژ ۳۰۰ متر مربع در بلوار آفریقا خیابان آرش به انجام رسید. این پروژه یکی از خوش‌رنگ‌ترین و شیک‌ترین پروژه‌های شرکت پادایران بود که توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران انجام شد.

در این پروژه ما میبایست از نورهای کار شده در سقف اکسپوز ساختمان و بخش غیر قابل تغییر معماری بنا، در کنار خواسته‌های مشتری به شکل همزمان استفاده میکردیم. رنگ قرمز به عنوان رنگ سازمانی این شرکت به عنوان یک عنصر کلیدی میبایست در همه جا و به شکل صحیح استفاده میشد و در نهایت دکوراسیون اداری این شرکت، با موفقیت به اتمام رسید.

محصولات مبلمان اداری فوجی تک

از سری محصولات مبلمان اداری این شرکت که توسط پادایران انجام شد به شرح زیر است:

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

close