بازگشت

پترو نیرو صبا | 1401

طراح

مهندس زرگر

شرکت پترو نیرو صبا به عنوان یکی از شرکت‌های پیمانکاری فعال در کشور، در زمینه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌نماید. این شرکت با نگاهی پروژه‌محور، توانمندی مدیریتی پویا را در اجرای پروژه‌ها به ارمغان می‌آورد. این توانایی منجر به به‌انجام رساندن پروژه‌ها با کمترین هزینه، کمترین زمان، بهترین کیفیت و با رعایت استانداردهای بین‌المللی می‌شود.

جزئیات پروژه پترو نیرو صبا

پروژه پترو نیرو صبا جز دسته‌بندی صنایع پتروشیمی قرار دارد و یکی از شیک‌ترین محصولات مبلمان اداری مدرن، محسوب شد. این پروژه یک خاطره جذاب و به یاد ماندنی در پادایران شد و در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید. رنگ‌بندی مبلمان این پروژه بسیار شیک و جذاب بود و چشم‌اندازی زیبا را به ارمغان می‌آورد. متراژ کل این پروژه در ۵ طبقه در مجموع ۲۵۰۰ مترمربع به اجرا درآمد و توسط آقای مهندس زرگر به عنوان طراح اصلی، طراحی و اجرا شد.

مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی اداری پادایران قبل از شروع کار همراه این پروژه بوده و در نهایت به یکی از خاطره انگیزترین پروژه در پادایران محسوب شد.

محصولات به کار رفته در پروژه پترو نیرو صبا

بسیار خوشحال و خرسندیم که دکوراسیون اداری و پارتیشن‌های اداری پادایران توانستند هویت و ظاهر مدرن و متفاوت این بخش از شرکت پترو نیرو صبا را تکمیل کرده و این پروژه را برای ما به یک تجربه چشمگیر و ماندگار تبدیل کند.

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close