بازگشت

خدمات پس از فروش پادایران

ما در شرکت مبلمان اداری پادایران در تمام سال‌های فعالیت خود، همواره بر یک هدف استراتژیک متمرکز بوده ایم:

حفظ و نگهداری مشتریانمان و تبدیل کردن مشتریان به دوستان پایدار

در این راستا ما باور داریم که یکی از اصلی ترین ابزارهای رسیدن به مشتری وفادار، خدمات پس از فروش است.

در دنیای کسب و کار امروز که به شدت رقابتی و پرچالش شده است، تقریبا همه پذیرفته‌ایم که داشتن مشتریان خوشحال و راضی یکی از اصلی‌ترین دارایی‌های یک شرکت است. در این راستا سعی می‌کنیم علاوه بر طراحی و تولید محصولات با کیفیت در حوزه طراحی معماری داخلی، مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و ارائه خدمات طراحی داخلی و مشاوره طراحی، دغدغه های عمدتا پنهان مشتریانمان را هم پوشش دهیم.

فرایند خدمات پس از فروش بلافاصله پس از اتمام نصب و تحویل کالاهای خریداری شده آغاز میگردد. خدماتی از قبیل جابجایی محصولات پادایران، تعویض قطعات و تعمیرات لازم، شماری از خدمات ارائه شده شرکت پادایران می باشد. شروع این فرایند پس از تهیه فرم مخصوص کارت خدمات پس از فروش و ارسال فایل PDF آن برای مشتری به ایشان اعلام خواهد شد.

مدت زمات خدمات پس از فروش

تحقیقات ما در این زمینه مشخص کرده که یکی از بزرگترین نگرانی‌های همیشگی مشتریان درباره مبلمان اداری و تجهیزات اداری، دوام و حفظ کیفیت اولیه محصولات و خدمات در طولانی مدت است. به همین دلیل و برای حذف بخشی از این دغدغه‌ها و اطمینانی که به کیفیت بالای تولیداتمان داشته‌ایم، در قدم اول کلیه محصولات تولیدی خودمان را به مدت سه سال از زمان تحویل به مشتریان و بر اساس شرایط استاندارد رایج در حوزه مبلمان اداری گارانتی می‌دهیم. این گارانتی از تاریخ صدور فاکتور قطعی به شکل خودکار فعال می‌گردد.

تماس با پادایران جهت اعلام خدمات پس از فروش

شما می‌توانید برای استفاده احتمالی از خدمات پس از فروش پادایران با تلفن شرکت تماس بگیرید، یا از طریق واتس آپ و یا اینستاگرام با ما ارتباط برقرار کنید و بقیه کارها را به همکاران ما بسپارید.

close