بازگشت

زر ماکارون | 1398

طراح

مهران خوشرو

مهران خوشرو متولد ۱۳۵۳ شهر مشهد، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی است و دفتر شخصی خود به نام “الگو” را در سال ۱۳۸۶ تاسیس نمود. 

دفتر مرکزی شرکت زر ماکارون توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و و ارائه دهنده ورک استایل پادایران طراحی و تولید شد.

معرفی پروژه زر ماکارون

شرکت زر ماکارون یکی از بزرگ ترین پروژه های اجرا شده توسط شرکت مشاوره دکوراسیون اداری پادایران بود که در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ طراحی و تولید شد. طراحی مبلمان اداری این شرکت در ۸ طبقه مجموعا ۸۰۰۰ مترمربع تولید شد و موقعیت این پروژه در ساختمان گندم واقع در خیابان شیخ بهایی بود.

نقش هویت بصری سازمان ها در طراحی داخلی

بارزترین بخش از هویت بصری این ساختمان استفاده از خطوط صاف در بخش های مختلفی از بنا است که الهام گرفته از گندم، به عنون ماده اصلی مورد استفاده شرکت زرماکارون در تولید محصولات مبلمان اداری است.

جزئیات اجرایی این پروژه

برنامه فیزیکی بخش اداری ساختمان جدید شامل چند بخش کلی: پارتیشن‌های شیشه‌ایی جهت جداسازی فضاهای کاری، دیزاین اتاق مدیریت، دفاتر مدیران ارشد، سالن‌های میزهای کارگروهی و سالن‌های کنفرانس بود که از بالا به پائین و در ۸ طبقه چیده شده‌اند. در هر بخش الزاماتی برای طراحی و تولید مبلمان اداری وجود داشت.

علاوه بر رعایت استانداردهای عملکردی شامل مواردی مثل حفظ ماهیت اصلی طراحی بنا، هماهنگی رنگ‌های استفاده شده در مبلمان اداری با طراحی معماری داخلی اداری، ساختار مدرن و تعاملی محصولات و غیره هم می شد.

پادایران در طول این پروژه به پشتوانه سال ها تجربه، تیم متخصص و ماشین آلات، محصولات سفارشی متناسب با طرح های ارائه شده از سوی تیم طراحی را با در نظر گرفتن نکات استاندارد و عملکردی برای تجهیز طبقات طراحی و تولید کرد.

محصولات پروژه زر ماکارون

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close