بازگشت

بهپرداز همراه اول | 1399

طراح

مهندس سارا صفی

سرکار خانم مهندس سارا صفی فارغ التحصیل، رشته ارتباط تصویری در مقطع کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل مدیریت MBA و در حال حاضر دانشجوی DBA می‌باشد.
از سال ۱۳۸۴ در زمینه تبلیغات و از ابتدا در سمت گرافیست، سپس مدیر هنری در آژانس‌های تبلیغاتی و سمت مدیر تبلیغات و اجرایی در چندین هلدینگ فعالیت داشته است.

ساختمان بهپرداز همراه اول (بهسا) از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران طراحی و تولید شد.

معرفی پروژه بهپرداز همراه سامانه اول (بهسا)

شرکت بهسا (بهپرداز همراه سامانه اول) در تیرماه سال ۱۳۹۶ با متراژ ۲۵۰۰ متر مربع واقع در میدان ونک با مشارکت شرکت های ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و بهپرداز جهان به صورت شرکت سهامی خاص ثبت گردید و فعالیت اجرایی خود را از ابتدای مرداد ماه همان سال آغاز نمود. مأموریت بهسا شامل تولید، تأمین، مدیریت و راهبری حوزه فناوری اطلاعات در صنعت مخابرات است که مشاوره، نظارت، مدیریت پیمان، تامین نرم افزار، سخت افزار و شبکه با تاکید بر رفع کامل نیازمندی‌های همراه اول را نیز دربرمی‌گیرد.

جزئیات طراحی و تولید مبلمان اداری در ساختمان بهپرداز همراه سامانه اول

یکی از جزئیات جذاب پیاده‌سازی شده در این پروژه طراحی و تولید مبلمان اداری، با توجه به تعداد نفرات در حال کار در یک فضای کاری باز و امکان ایجاد صداهای مزاحم و در نتیجه تبعات منفی این موضوع، در بخشی از جداکننده‌های میزها از پوشش‌های جاذب صدا استفاده شد تا بخش زیادی از این سر و صداهای مزاحم را کاهش دهد.

در بخش دیگری از طراحی داخلی این پروژه که بوسیله سرکار خانم سارا صفی انجام شده بود، بخش‌های مختلف این فضا از روی رنگ‌های متفاوت استفاده شده در پوشش کف ساختمان قابل تفکیک از هم هستند.

بایدها و نبایدهای پروژه بهپرداز همراه سامانه اول (بهسا)

  • رعایت هویت بصری در خطوط کلی طراحی محیط
  • ایجاد فضاهای کار اختصاصی برای تعداد نفرات زیاد
  • استفاده از رنگهای سازمانی در طراحی و تولید مبلمان

چالش های پروژه بهسا

باتوجه به درخواست‌های کارفرما، در طراحی و تولید مبلمان اداری می‌بایست از رنگ‌های سازمانی در بخش‌های مختلف طراحی داخلی استفاده می‌کردیم. در نهایت، پروژه اجرا شده یکی از جذاب‌ترین کارهای شرکت مشاوره دیزاین داخلی پادایران شد.

بخش دیگری از این پروژه طراحی دکوراسیون اداری و تولید مبلمان اداری مربوط به یک اتاق کنفرانس برای برگزاری نشست‌های حضوری و آنلاین به شکل رسمی بود.

همچنین پیش بینی شده بود که یکی از اشکال نشست‌هایی که در این فضا برگزار خواهد شد، احتیاج به فضایی جداگانه جهت استقرار اداره کنندگان جلسات خواهد داشت و قطعا بخشی از جلسات بررسی موضوعاتی خواهد بود که احتیاج به امکانات سمعی و بصری خاصی خواهد داشت.

در نتیجه تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمامی اشکال جلسات به صورت آنلاین و آفلاین می‌بایست در نظر گرفته می‌شد.

محصولات پروژه بهسا

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close