بازگشت

آسه تجارت آسیا | 1400

طراح

شرکت زینو طرح

طراحی مبلمان اداری شرکت آسه تجارت آسیا به شرکت معماری زینو طرح واگذار شد.

طراحی و تولید مبلمان اداری شرکت آسه تجارت آسیا یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت سرمایش کشور، با بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی فعالیت بازرگانی در زمینه‌ی تامین تجهیزات، قطعات و انواع کمپرسور در صنعت برودت و تهویه مطبوع، است در سال ۱۴۰۰ و با طراحی‌های شرکت معماری (زینو طرح)، بوسیله پادایران انجام شد.

در طراحی و دکوراسیون اداری شرکت آسه تجارت آسیا، سابقه آنها در حوزه بازرگانی و صنعتی در نظر گرفته شده بود و ما با مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون اداری در یک همفکری موثر در مورد جزئیات و محصولات مورد درخواست کارفرما به تفاهم رسیدیم.

ویژگی های طراحی و دکوراسیون اداری آسه تجارت آسیا

در این پروژه از محصولات مبلمان اداری، چند استایل متفاوت در طراحی داخلی بخش های مختلف استفاده کرده‌ایم و ضمن حفظ یکپارچگی در طراحی اداری این پروژه تفاوت‌هایی هم در کاربری مبلمان بوجود آوردیم.

ایده اصلی، ترکیبی از چیدمان فضاهای باز و بسته در کنار هم بوده است. مبلمان اداری استفاده شده در بخش‌بندی این فضاها از سه مدل ورک استایل همزمان پیروی می‌کنند. حفظ ظاهر مدرن و روزآمد در بخش‌های اداری و ترکیبی از مبلمان، اضافه‌کردن چاشنی کلاسیک به مبلمان اداری و اجرای یک سبک تلفیقی در بخش‌های مدیریتی و اضافه کردن حس راحتی و صمیمیت به مبلمان در بخش‌هایی که امکان حضور مشتریان وجود دارد، سه بخش اصلی این پروژه بودند.

سایر جزئیات اجرایی

یکی از مهمترین اصولی که می‌بایست در این پروژه رعایت میشد، کاهش حداکثری نویز و سر و صدای مزاحم بود که معمولا یکی از مشکلات در استفاده از مبلمان اداری پلان باز است. با استفاده جداکننده‌های آکوستیک روی میزکارگروهی، استفاده از موکت اداری به عنوان کفپوش و استفاده از دیوارپوش‌های پارچه‌ای در بخش هایی از این پروژه، تاثیر زیادی در کاهش سر و صدای محیط داشته است.

برای تکمیل این طراحی، یک ترکیب متناسب از رنگ های ملایم و آرام در کنار استفاده از نورهای متمرکز، استفاده از گیاهان سازگار با محیط داخلی و استفاده از مبل‌های خانگی در بخش‌های مرتبط استفاده کردیم.

لازم به ذکر است که این پروژه در ۵ طبقه در مجموع ۱۵۰۰ مترمربع واقع در خیابان هدایت طراحی و تولید شد.

محصولات استفاده شده در پروژه آسه تجارت آسیا

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close