بازگشت

صنعت چوب تیس | 1400

طراح

پادایران

پادایران “مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران” نزدیک به نیم قرن پیش و با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن در محیطی پویا و مبتنی بر دانش روز و با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید.

طراحی و تولید مبلمان اداری برای پروژه دفتر مرکزی شرکت صنعت چوب تیس در تهران، که در مجتمع تجاری اداری اطلس مال واقع شده است، یکی از پروژه‌های به اتمام رسیده توسط شرکت پادایران در سال ۱۴۰۰ می‌باشد. این پروژه در دو واحد مجزا به اجرا درآمده است.

فعالیت اصلی این شرکت تهیه و تولید انواع ورق‌های نئوپان و MDF، ورق‌های روکش شده ام‌دی‌اف، ورق‌های MDF با روکش‌های ملامینه و های‌گلاس و سایر اقلام مرتبط در ابعاد و اندازه های مختلف و مورد استفاده در صنعت مبلمان است.

محصولات مبلمان اداری این شرکت در ۲ واحد ۴۰۰ متری به انجام رسیده است.

ویژگی های پروژه صنعت چوب تیس

در این پروژه، توسط مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران میبایست چند اصل مهم را رعایت میکرد:

در ابتدا میبایست مبلمانی انتخاب میکردیم که قابلیت انعطاف طراحی بالایی داشته و بتواند به صورت همزمان و با در نظر گرفتن الزامات کاربردی و حفظ استایل یکسان فضا، در تمام میزها منجمله میز مدیریت، میز کنفرانس، میزکارشناسی و میز کارمندی استفاده شود. با انتخاب خانواده میزهای فرا، این چالش به خوبی به سرانجام رسید. تمام میزهای مورد استفاده در این پروژه از یک خانواده هستند و ضمن حفظ یکپارچگی در طراحی، کاربردهای متفاوتی هم دارند.

در مرحله بعدی، به دلیل میل کارفرما به استفاده از رنگ در طراحی داخلی محیط کار، میبایست از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای تکجداره‌ای استفاده می‌کردیم که بتوان از شیشه یا پروفیل رنگی در آن استفاده کرد. در عین حال میبایست دقت میکردیم تا اتمسفر مینیمال حاکم بر طراحی داخلی این شرکت به هم نریخته و تمامی بخش‌های مبلمان اداری از همین اصول پیروی کنند.
انتخاب صندلی و مبل‌های اداری هم بخش آخر و مهم این پروژه بود که میبایست از تمامی اصول قبلی پیروی میکردند و در عین حال راحتی استفاده برای کاربری‌های مختلف را هم تامین کنند و در نهایت دکوراسیون اداری این پروژه با موفقیت به اتمام رسید.

محصولات مبلمان اداری شرکت صنعت چوب تیس

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close