بازگشت

کاشی تبریز | 1400

طراح

خانم مهندس لاکسیل

طراحی، تولید و اجرای مبلمان اداری دفتر مرکزی گروه صنعتی کاشی تبریز، با همکاری و طراحی داخلی سرکار خانم کتایون رضایی، در سال ۱۴۰۰ با متراژ ۷۰۰ متر مربع در دو واحد واقع در خیابان فرشته از پروژه‌های جذاب و به یاد ماندنی پادایران شد. یکی از ویژگی‌های این پروژه مبلمان اداری، حجم زیادی از جزئیات کاربردی است که با زیبایی‌های طراحی داخلی کاملا همسو شده‌اند.

جزئیات پروژه کاشی تبریز

در ابتدا با برگزاری چندین جلسه همفکری و مشاوره با طراح پروژه، سرکار خانم کتایون رضایی، اصول و خطوط اصلی تایید شد. حالا نوبت طراحی و تولید محصولاتی بود که در هماهنگی کامل با خواسته های کارفرما و طراح پروژه توسط مشاوره دکوراسیون داخی اداری باشند.

فریم همه پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره، با ارتفاع‌های مختلف و امکانات متفاوت، همگی با رنگ پودری الکترواستاتیک به رنگ مشکی درآمدند تا ضمن ایجاد تمایز، خطوط عمودی و افقی که می‌سازند با جزئیات طراحی داخلی ساختمان همسو باشند.

در مرحله بعدی در هر بخش از اجرای پارتیشن اداری، براساس کاربری مورد نظر، جزئیاتی مثل نورهای توکار، جداکننده‌های آکوستیک، کمدهای توکار، گرافیک محیطی، جداکننده‌های ام دی اف، شیشه های رنگی، شیدهای متحرک و … اجرا شد.

میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارگروهی، میز کارشناسی، کمد اداری، فایل و کتابخانه بود که بسیار منعطف‌تر و متنوع‌تر از پارتیشن‌های اداری طراحی و تولید شدند.

در قسمت‌های مختلف این ساختمان به شکل همزمان، بخش‌های مختلفی مثل دیزاین اتاق مدیریت، اتاق‌های جلسات رسمی و غیر رسمی، اتاق‌های کار مشترک، اتاق‌های سکوت و کانتر پذیرش وجود دارد که ضمن رعایت یکپارچگی در طراحی، میبایست خصوصیات عملکردی و ظاهری متناسب هم داشته باشند. همچنین میبایست بدون اشغال حجم زیادی از فضای کار، کمد و فایل‌های زیادی هم برای کارمندان تعبیه می‌کردیم.

استفاده از نورهای خطی و توکار در زیر کمدها و در راهروها و جداره‌های داخلی پارتیشن دوجداره، استفاده همزمان از کاشی و موکت به عنوان کفپوش و بر اساس احتیاجات محیطی، استفاده از گیاهان سازگار با محیط داخلی و… از دیگر جزئیاتی هستند که به دقت و با هماهنگی کامل بین طراح پروژه و شرکت پادایران و در راستای زیبایی دکوراسیون اداری و عملکرد بهتر در بخش‌های مختلف پروژه به کار گرفته شدند. افتخار همکاری و دوستی بلند مدت با یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ و ریشه دار ایران در این پروژه هم نصیب ما شد و گروه صنعتی کاشی تبریز هم به جمع دوستان پادایران اضافه شد.

محصولات مبلمان اداری کاشی تبریز

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close